About Us

image_print

LA FUNDACIÓ ESCOLES GARBÍ

La Fundació Escoles Garbí és una entitat privada, independent i sense afany de lucre, que s’inspira en els principis pedagògics del mestre Pere Vergés. El nostre objectiu és l’ensenyament en els centres educatius propis –Esplugues i Badalona– i l’organització d’activitats complementàries relacionades amb l’entorn educatiu (conferències, seminaris, premis o formació de professorat).

Els conceptes de responsabilitat personal i llibertat guien les activitats educatives de la Fundació. Els nostres centres treballen per la formació dels alumnes, amb un triple objectiu:

Fundacio1

Educació integral, amb els màxims coneixements en el camp de les ciències físiques i naturals.

Fundacio2

Educació en la llibertat i responsabilitat, formant ciutadans conscients de la importància de l’individu dins de la societat.

Fundacio3

Formació cultural sòlida i diversa, educant sempre la sensibilitat a l’hora d’interpretar l’entorn.

DOS CENTRES, UN PROJECTE

El futur de l’Escola es construeix al voltant del concepte “Garbí”, que dóna nom als dos centres i simbolitza la voluntat d’adaptació i actualització dels valors originals. Amb aquest objectiu, el Pla Estratègic 2015-2020 inclou la revisió del Projecte Pedagògic. “Garbí” inspira la nova imatge corporativa, que actualitza la Rosa dels Vents, símbol de l’ideari de Pere Vergés.

Esplugues1 Esplugues2 Esplugues3

ESPLUGUES -Inaugurat el 1965, el centre d’Esplugues de Llobregat va ocupar un edifici de nova construcció estructurat al voltant del menjador, centre social i de convivència. El 2013 es va recuperar l’edifici del Cub, amb els últims avenços per a estimular la recerca i la interacció entre alumnes i mestres.

Badalona1 Badalona2 Badalona3

BADALONA- Inaugurat el 1968, el centre de Badalona va ocupar l’edifici noucentista d’una antiga finca rústica. L’ excepcional entorn natural va permetre recuperar l’escola a l’aire lliure. El 2013 s’hi va inaugurar el nou pavelló, espai polivalent de cultura i esport amb una avançada tecnologia escenogràfica.