Intercanvi de coneixements

Dins del projecte Com som, els nens d’EI4 han expressat el seu interès per conèixer les parts del cos.
A l’aula, amb els companys, han anat resolen dubtes, però encara volen saber més.

image_print

Han buscat  diferents fonts d’informació, i la darrera ha estat consultar als més grans de l’Escola, els alumnes de Batxillerat.

Aquests nois i noies, amb la mestra de Biologia, han preparat

l’activitat tenint en compte a qui va  dirigida i el material que caldrà.

Un cop a l’aula d’EI, amb la bata de laboratori, els guants, les ulleres i  les lupes, s’han  distribuït  en vuit grups.

L’activitat s’ha basat en l’observació acurada d’un cervell, un cor i uns pulmons de porc. Han comprovat la consistència d’un cervell real, la forma d’un cor i els conductes per on flueix la sang, i fins i tot han vist  com s’inflen  els pulmons quan s’omplen d’aire.

 

Es un exemple més de treball col·laboratiu  i d’aprenentatge internivells.

Els més petits han après a observar des del  punt de vista d’un científic, i els alumnes de Batxillerat  han après a transmetre els seus coneixements adaptant-se al nivell d’EI4.

Junts han gaudit  de l’experiència.