Menú a EI5

El moment de l’àpat requereix una preparació feta amb profunditat i consciència.

image_print

Cal  seure a taula amb les mans ben netes i el tovalló ben posat, repassar el menú i verbalitzar les primeres pautes que, a poc a poc, els nens i nenes aniran integrant durant el curs.

Els infants d’EI5 escriuen el menú i la mestra realitza un treball de consciència fonològica sistemàtic.

L’objectiu d’aquest treball és  percebre i diferenciar aspectes qualitatius dels fonemes, allò que els fa diferents, a partir de diverses activitats on reconeguin, produeixin, discriminin i diferenciïn els sons (fonemes), des del punt de vista de: el punt d’articulació, el mode d’articulació, la sonoritat de les cordes vocals i la segmentació de la paraula.

És costum que abans d’iniciar l’àpat a les classes es reciti un poema adequat al moment. Un cop dit aquest poema, tothom estarà preparat per començar el dinar.

Per veure més entrades podeu consultar el Blog d’Infantil