El passat dissabte 12 de maig va ser el torn dels més petits de bàsquet. Va tenir lloc una trobada on tots els nostres petits jugadors i jugadores van poder gaudir de l’esport que tant els agrada.
Ben puntuals, estaven tots convocats al pavelló de la Bonaigua, a Sant Just Desvern, per disputar els partits programats contra el CB Sant Just i el CB Sant Joan Despí. Tot eren nervis i ganes de fer-ho d’allò més bé. Davant d’uns pares, mares i familiars expectants, la il·lusió era màxima.
Els seus entrenadors, en Guillem i l’Aitor, juntament amb la coordinadora de bàsquet de l’Escola la senyora Sara Atienza, ens van voler comentar en acabar la jornada que estaven molt satisfets i orgullosos del projecte de bàsquet que estem duent a terme a l’Escola. Any rere any aquest arrela amb força a Garbí Obert, i és aquesta la dinàmica amb la qual hem de seguir treballant.