Diari de Casal

image_pdfimage_print

Setmana 5 del 21 al 28 de juliol

Arriba l’últim Diari de Casal del curs 2016/17 amb totes les vivències d’aquesta última setmana.

Infantil

Finalment hem arribat al darrer dia del casal. A través dels nostres amics científics i la màquina del temps, hem viscut moltes experiències! En Pip es va acomiadar de nosaltres, ja que per fi va poder arribar al futur. D’allà, ens va enviar un amic seu perquè ens volia conèixer i aquesta setmana ens ha ensenyat un munt de coses de futur. Hem realitzat un petit experiment amb aigua i paper, un taller de cuina per donar la benvinguda al nostre nou amic i per acabar hem creat unes banderoles per la FESTA FINAL! També hem anat d’excursió al parc del trenet de Palau on hem pogut gaudir d’un viatge en tren i els nens i nenes d’ EI5 hem anat al Tibidabo!

Ens ha encantat gaudir del casal i ha estat un plaer acompanyar als nostres amics científics en el seu viatge!

1r i 2n

Durant aquesta cinquena i última setmana de Casal, els alumnes del primer cicle d’Educació Primària, han realitzat un munt d’activitats i de tallers. Dimarts vàrem anar la platja de Gavà, on, tot i no fer sol, vam poder gaudir de moltes activitats a la sorra. Per altra banda, dijous, era un dia molt esperat per a tots, anàvem al Parc d’Atraccions del Tibidabo. Tots els alumnes arribaven al matí amb un gran somriure d’orella a orella disposats a passar un gran dia. Vam poder divertir-nos pujant a un munt d’atraccions i ens ho vam passar d’allò més bé.

3r, 4t, 5è, 6è i ESO

En aquesta última setmana de Casal, per als alumnes més grans, teníem preparades un munt d’activitats per tal que s’ho passessin d’allò més bé. A més a més, dimarts vàrem anar, com és habitual a la platja de Gavà on vam poder gaudir de les ones i vam poder jugar a la sorra i, dijous vàrem anar al Parc d’Atraccions de Port Aventura. Tots els alumnes estaven molt il·lusionats amb aquesta sortida, ja que saben que passaran un gran dia. Vam pujar a un munt d’atraccions i ens ho vam passar d’allò més bé. Va ser una jornada fantàstica.

Campus Esportiu de Futbol Sala

En aquesta última setmana del Campus de Futbol Sala, hem enfocat els entrenaments en el Porter, una figura clau en qualsevol equip de futbol i que, tot sovint, no se li dóna la importància que mereix. A més a més, hem realitzat un nou torneig en el qual cada dia els diferents equips s’han enfrontat per aconseguir la tan desitjada victòria. Ens ho hem passat d’allò més bé tot practicant aquest esport que tant ens agrada.

Setmana 4 del 17 al 21 de juliol

Acabem la quarta setmana d’aquest Casal i Campus Esportius d’Estiu 2017 amb més energia que mai. Setmana en la què els alumnes de 1r i 2n d’EP han fet la tradicional Nit a l’Escola i els alumnes més grans han marxat d’excursió amb tendes de campanya. Setmana que ve, som-hi!

Infantil

Dilluns va aparèixer un prehistòric de la màquina del temps. En Pip i en Pop van quedar molt sorpresos ja que no parlava com nosaltres. Ningú l’entenia però a través dels gestos vam descobrir que tenia molta gana. Així doncs, al llarg d’aquests dies hem estat fent diverses activitats per tal que el nostre amic estès content: Un mural de fang, uns collarets amb molts colors, un circuit d’obstacles i finalment, un taller de cuina on vam elaborar unes brotxetes de fruita amb xocolata! A més, Dimecres vam anar d’excursió al Bosc Vertical i vam pujar pels arbres i ens sentíem una mica prehistòrics! Va ser molt divertit!

Avui, en Pip i el prehistòric s’han acomiadat de nosaltres i han entrat dins la màquina del temps…Aviat rebrem notícies seves!

1r i 2n

Durant aquesta quarta setmana de Casal, els alumnes de primer i segon d’Educació Primària han fet un munt d’activitats i gimcanes i han viscut un munt d’aventures. Hem realitzat nous tallers, fetes gimcanes en anglès i també ens ho hem passat d’allò més bé tot fent jocs a la piscina. A més a més, dimarts vàrem anar a la platja de Gavà on vam poder gaudir d’un gran dia de platja i vam jugar amb les ones i també vam fer un munt d’activitats a la sorra. I per fi va arribar el gran dia, el dia que tots els alumnes del primer cicle d’Educació Primària més esperen, la Nit a l’Escola, de bon matí, tots els alumnes arribaven amb els seus sacs i motxilles i amb un gran somriure d’orella a orella. Durant el matí, vam anar al parc de Can Vidalet on vam realitzar una gran gimcana, vam dinar i vam tornar a l’Escola. Després de descansar una estona va arrencar la gran gimcana de la tarda, vam acabar ben enfarinats! Un cop dutxats, va arribar el sopar i la sessió de cinema.

La setmana que ve arriba també amb grans activitats i excursions. Dimarts, tornarem a la platja de Gavà, i dijous, anirem al Parc d’Atraccions del Tibidabo on gaudirem de totes les seves muntanyes russes i atraccions.

3r, 4t, 5è, 6è i ESO

Aquesta quarta setmana ha estat molt plena d’activitats i excursions. Com sempre, hem realitzat nous tallers, gimcanes en anglès i un munt d’activitats esportives. A més a més, dimarts vàrem anar a la platja de Gavà on vam poder gaudir d’un gran dia de platja. I després de tant esperar, per fi va arribar, el gran dia, l’excursió i nit a la muntanya. Vam passar-nos-ho d’allò més bé. Per a alguns, era la seva primera nit amb tendes de campanya o de bivac. Va ser una gran experiència.

La pròxima setmana és també una de les més esperades, a part de totes les activitats, gimcanes, tallers i l’excursió a la platja del dimarts, dijous marxem al Parc d’Atraccions de Port Aventura. Aquest any, i com a novetat, tornarem a les 20 h per tal de poder aprofitar al màxim el dia. Serà una gran jornada!

Campus Esportiu de Futbol Sala

Durant aquesta quarta setmana del Campus Esportiu de Futbol Sala, l’hem dedicat a l’habilitat. Per tant, hem enfocat tots els exercissis per tal que tots els integrants del Campus obtinguin un major control de la pilota. Aquest, és un aspecte molt important a treballar, ja que ajuda molt, en les situacions reals de partit a tenir un major control de la pilota i com a conseqüència, poder tenir més temps per prendre decisions com poden ser on fer la passada. A més a més a les tardes, hem realitzat un nou torneig.

La setmana vinent enfocarem el campus a un nou aspecte del Futbol i realitzarem un nou torneig a les tardes.

Setmana 3 del 10 al 14 de juliol

Hem arribat a l’equador del Casal i Campus Esportius 2017. Com cada setmana, nova entrega del Diari de Casal. Seguim!

Infantil

Aquesta setmana ha aparegut un Romà de la màquina del temps buscant el seu escut. En Pip i en Pop ens han demanat ajuda i així ho hem fet!  Hem creat uns cascs de romans, hem fet una guerra de bombardes amb farina al camp d’esports i també una gimcana al jardí! A més, hem anat d’excursió al Castell de Montjuïc i, a partir d’unes pistes i un mapa hem pogut trobar l’escut perdut! El romà per fi ha tornat al seu temps molt content! Així mateix, durant aquests dies també ens hem remullat a la piscina interior i exterior i hem fet jocs d’aigua!

Ja estem impacients per la setmana vinent… a veure quina sorpresa ens espera!

1r i 2n

Durant aquesta tercera setmana de Casal, els alumnes del primer cicle d’Educació Primària han gaudit d’un munt d’activitats i tallers nous. Dimarts vàrem anar a la platja amb els alumnes més grans i ens ho vam passar d’allò més bé. Dijous, vam fer una excursió al complex MarAventura de Calella de la Costa. Un parc d’inflables dins del mar on ens vam divertir tot llançant-nos dels diferents inflables i tobogans. A més a més, cada dia hem fet jocs amb l’anglès com a llengua vehicular.

Tenim moltes ganes que arribi la pròxima setmana, la de la Nit a l’Escola. El dijous anirem d’excursió al parc de Can Vidalet on realitzarem un munt d’activitats i jocs, quan acabem, anirem a l’Escola per fer la gran gimcana, tradicional ja, i després ho prepararem tot per dormir a l’Escola. També farem activitats esportives cada dia, anirem a la piscina i farem activitats en anglès.

3r, 4t, 5è, 6è i ESO

Aquesta, ha estat una setmana plena d’activitats. Dimarts, he manat a la platja com és habitual. Hem realitzat també un nou taller. A més a més, dijous vàrem anar d’excursió a Pineda de Mar on vam poder divertir-nos amb la banana i també vam poder gaudir d’una excursió amb catamarà. També hem realitzat la gimcana en anglès, habitual dels divendres.

La següent setmana arriba amb molta força. Dimarts tornarem a la platja de Gavà, seguirem amb les activitats esportives i dijous marxarem d’excursió al Parc Natural del Montnegre i el Corredor on farem una excursió i dormirem tot fent bivac o amb tendes de campanya!

Campus Esportiu de Futbol Sala

Durant aquesta tercera setmana del Campus Esportiu de Futbol Sala, hem centrat l’interès en el regat,  un aspecte molt important en aquest esport. Cada dia, per tant, hem realitzat entrenaments on el tema principal ha estat aquest aspecte. A més a més, a les tardes hem començat un nou torneig en el qual tots els equips han realitzat un molt bon treball.

La setmana vinent, tindrem un nou centre d’interès amb el qual hi treballarem per tal de fer notable la millora dels nostres jugadors. A les tardes, començarem un nou torneig per equips.

Campus Esportiu de Bàsquet

En aquesta segona i última setmana del Campus Esportiu de Bàsquet, totes les jugadores i jugadors han pogut seguir millorant tant a nivell tècnic com tàctic el seu nivell en aquest esport. Els entrenaments, plantejats específicament per aquest Campus, tenen l’objectiu de fer que els jugadors hagin de prendre decisions durant el joc amb exercissis en els quals es trobin en situacions reals de joc. Creiem, i estem convençuts que aquesta és la manera amb què més aprenen.
Una vegada el Campus finalitzat, volem agrair a tots els jugadors i jugadores que han participat. Ha estat tot un èxit. Fins a l’estiu que ve!

Campus de Dansa

Durant aquesta segona setmana del Campus de Dansa, hem seguit amb els assajos diaris per tal d’aprendre la gran coreografia que hem realitzat aquest divendres. A més a més dels assajos, també hem acabat de confeccionar la vestimenta que hem utilitzat per a l’espectacle. Ha estat molt bonic i emocionant veure a tots els membres del Campus de Dansa al menjador de l’Escola duent a terme aquesta gran funció.
Els professors de Dansa, la Júlia, en Nil, la Meri i l’Anna, ens han comentat que estan molt satisfets amb tots els participants, ja que han fet una feina magnífica durant aquestes dues setmanes. Han treballat de valent perquè tot sortís d’allò més bé i finalment ha estat una gran funció. Fins al pròxim any!

Mira l’espectacle final

Setmana 2 del 3 al 7 de juliol

Amb la segona setmana de Casal torna el Diari de Casal amb totes les activitats, tallers, gimcanes…, que els alumnes han dut a terme aquesta setmana.

Infantil

Dilluns en PIP i en Pop ens van demanar ajuda per fer funcionar la màquina del temps però… els va sorgir un gran problema! No trobaven la clau! Així doncs, aquesta setmana hem creat unes ulleres màgiques, hem fet una gimcana i a la platja hem fet unes proves on finalment hem aconseguit la clau!!! A més, avui divendres hem pogut entregar als nostres amics científics la clau. En Pop ha entrat dins la màquina i… SORPRESA!!! Ha aparegut un indi del passat i està molt trist, ja que vol tornar al seu temps i, per ajudar-lo hem construït uns tòtems per tal que se senti més còmode amb nosaltres. Hem berenat junts al jardí tot fent una gran FESTA!

1r i 2n

En aquesta segona setmana de casal, els alumnes de 1r i 2n d’Educació Primària, hem realitzat un munt d’activitats, tallers, gimcanes i jocs aquàtics amb els quals ens ho hem passat d’allò més bé. Dimarts vàrem fer el tradicional taller de circ en el qual vam ser pallassos per un dia. També hem fet un taller en el qual hem elaborat unes pilotes d’arròs. A més a més, hem gaudit d’activitats a la piscina diàriament. Finalment, dijous, vam anar d’excursió, juntament amb els alumnes d’Infantil, a la Platja de Mataró on vam gaudir de les ones i vam fer un munt de jocs a la sorra.

La setmana vinent, tenim preparades un munt d’activitats noves i també tallers perquè els nostres alumnes s’ho passin d’allò més bé. A més a més, dimarts anirem a la platja de Gavà amb els més grans de l’Escola i dijous marxarem d’excursió a Calella de la Costa on gaudirem d’una activitat d’inflables a la platja.

3r, 4t, 5è i 6è d’EP i ESO

Ha estat una setmana molt intensa d’activitats, tallers, gimcanes i excursions. Com cada dimarts vam anar a la platja de Mataró on vam gaudir d’un magnífic dia de platja, vam jugar amb les ones, vam fer partits de futbol i volei, i també vam jugar amb la sorra tot fent castells i excavacions. Dimecres, cada grup va començar el seu taller de manualitats. Dijous va ser el gran dia de la setmana, vam anar d’excursió a waterworld, un parc aquàtic on vam disfrutar dels diferents tobogans i piscines. Ens ho vam passar d’allò més bé!

La setmana vinent, seguirem amb les activitats esportives i tallers. A més a més, dimarts tornarem a la platja de Gavà i dijous anirem d’excursió a Pineda de Mar on practicarem un munt d’activitats aquàtiques com són la banana, catamarà i moltes més. Serà un gran dia de platja!

Campus Esportiu de Futbol Sala

Durant aquesta segona setmana de Campus Esportiu de Futbol, hem creat un centre d’interès per tal de treballar un concepte específic. En el cas d’aquesta setmana, el centre d’interès ha estat la Finalització, per tant, hem centrat tots els exercissis en aquest tema. A més a més, cada tarda, hem organitzat un torneig, un per als alumnes de 1r i 2n d’Ep i un altre per als de 3r, 4t i 5è d’EP.

La setmana que ve, ens centrarem en un altre aspecte del futbol per tal de seguir millorant dia a dia. A la tarda, realitzarem de nou dos tornejos per equips.

Descarrega’t totes les fotogarafies aquí

Campus Esportiu de Bàsquet

En aquesta primera setmana del Campus Esportiu de Bàsquet, hem realitzat un munt d’entrenaments, jocs i partits per tal de poder millorar el nivell tant tècnic com tàctic dels participants. Hem dividit en dos grups als jugadors, alumnes d’Educació Primària i alumnes d’ESO per tal de poder fer un entrenament molt més dinàmic.

La pròxima setmana tornarem amb els entrenaments per tal de seguir millorant als nostres jugadors i jugadores de bàsquet.

Campus de Dansa

Aquesta setmana s’ha iniciat el Campus de Dansa que tindrà una durada de dues setmanes. Durant aquestes setmanes, tots els participants hauran de preparar una gran coreografia per fer davant de tots els alumnes del Casal el divendres 14 de juliol. Juntament amb els diferents professors i professores, les ballarines i ballarins treballen matí i tarda per aprendre tots els passos i moviments per tal que el gran espectacle surti d’allò més bé.

La setmana que ve seguirem amb els entrenaments per acabar de perfeccionar la coreografia.

Tots els participants també participen directament de la confecció del vestuari que utilitzaran durant l’espectacle, per aquest motiu, tots ells han demanat de no ensenyar cap fotografia per tal que sigui una sorpresa per a l’espectacle.

Setmana 1 del 26 al 30 de juny

Iniciem el Casal d’Estiu i Campus Esportiu 2017, i amb ell ens retrobem amb el Diari de Casal. La crònica setmanal que explica tot allò que han fet els diferents grups. Comencem!

Infantil

En aquesta primera setmana de casal hem realitzat un munt d’activitats. A l’escola han aparegut uns científics, en PIP i en POP, amb un nou invent: “La màquina del temps”. Ens han demanat ajuda per tal de ser uns bons pilots i saber utilitzar-la. Així doncs, hem fet diversos jocs de coneixença, hem creat murals per la classe, hem realitzat unes medalles amb fang i finalment hem fet una gimcana on hem aconseguit ser uns bons pilots! I tot això, junt amb els tallers d’aigua i la piscina!
La setmana vinent tornaran a aparèixer els nostres amics científics i entre tots intentarem engegar la màquina del temps!

Grup 1r i 2n

Ha estat una primera setmana de casal molt intensa! Hem realitzat un taller molt divertit en el qual hem elaborat un memory. També hem gaudit de moltes estones esportives al camp d’esports en les que hem practicat un munt d’esports i d’activitats lúdiques. Cada dia, també, hem anat a la piscina on hem practicat diferents activitats aquàtiques. A més a més, cada tarda hem fet una activitat en anglès amb la professora Caroline.

Pel que fa a les sortides, dimarts vàrem anar a la platja de Gavà on vam poder jugar amb la sorra i les ones i dijous vam fer de “tarzans” al bosc vertical.

La pròxima setmana seguirem amb les activitats esportives i amb l’anglès diari. A més a més realitzarem un nou taller. Dimarts al matí farem el tradicional taller de circ. I finalment, dijous anirem d’excursió tot el dia a la platja de Mataró.

Grup 3r, 4t, 5è, 6è i ESO

Durant aquesta primera setmana de casal hem fet un munt d’activitats, gimcanes i excursions. També hem anat cada dia a la piscina on hem combinat activitats dirigides i estona lliure. A més a més, aquesta setmana hem practicat el tenis durant l’estona al camp d’esports. També hem fet un taller en el qual hem elaborat un mural per donar la benvinguda al Casal 17.

Dimarts vàrem anar a la platja de Gavà on vam poder gaudir de les ones, practicar diferents esports a la sorra i també gaudir d’un bon gelat. Dijous va ser el torn per a la bicicletada per Collserola. A primera hora van arribar tots els alumnes amb les seves bicicletes i amb moltes ganes de descobrir Collserola. En vàrem dividir en dos grups; 3r i 4t i 5è, 6è i ESO. Els més petits van fer 12 km i els més grans 19 km. Va ser tot un èxit! Finalment, i per acabar la setmana, el divendres hem realitzat un gimcana esportiva en anglès la qual ha acabat amb una gran guerra d’aigua.

La setmana vinent seguirem amb les activitats esportives, aquàtiques i la gimcana en anglès. A més a més, dimarts tornarem a la platja de Gavà i dijous anirem al parc aquàtic de Waterworld a Lloret de Mar. Ens ho passarem d’allò més bé!

Campus Esportiu de Futbol

En aquesta primera setmana del Campus Esportiu de Futbol hem iniciat els entrenaments. Amb alumnes de 1r a 6è d’Educació Primària ens hem dividit en dos grups per tal de poder adaptar cada entrenament a les característiques dels jugadors. Als entrenaments d’aquesta setmana hem treballat els conceptes més bàsics i generals sobre el futbol sala com són la recepció de la pilota, la passada i la finalització. A les tardes hem realitzat un torneig en el qual hem fet dos equips, Chile i Portugal. Després d’haver jugat tots els partits, la selecció de Portugal ha estat la guanyadora amb 6 punts. En Juni Bejarano n’ha estat el pitxitxi.

La setmana que ve l’enfocarem en un concepte específic del futbol sala com és la finalització. Per tant, tots els exercissis estaran enfocats a aquest aspecte. A través de jocs i competicions treballarem la finalització de manera específica per tal que els jugadors millorin aquest aspecte. A les tardes, realitzarem un nou torneig. Ha estat una gran setmana de futbol on hem gaudit molt d’aquest gran esport que tant ens agrada!