1

Autòmat: molt més que tecnologia

Per tal d’aconseguir-ho, els nens i nenes de Roserar només han necessitat un got, tres retoladors, un tap de plàstic, dos cables, una pila i un petit motor. Amb tot aquest material han completat el circuit elèctric necessari per posar en marxa un autòmat!

En acabar, els han posat tots a funcionar a sobre d’un paper de mural, i és aquí quan la tecnologia ha deixat pas a l’art: cada autòmat ha traçat un moviment diferent!

La proposta que ens han portat en Vicenç i la Sarai des d’eXplorium no ha estat gens fàcil, però els alumnes s’han adonat que aquest repte amagava un altre: la perseverança i superació davant d’una dificultat.

Més enllà d’utilitzar la tecnologia com a eina creativa i de diferenciar un autòmat d’un robot, el gran aprenentatge ha estat el de canviar “És impossible” per “És difícil, però ho aconseguiré”.

Autòmat pintor Classe Roserar from comunicaciogpv